Reseteaza parola

faceți clic pentru a activa zoomul
Încărcare Hartă
Nu am găsit rezultate
deschide harta
Vizitatori
Adulti
De la 13 ani
0
Chile
2 -12 ani
0
Infants
Sub 2 ani
0
Închide
Rezultatele căutării

Termeni și condiții

Dragi oaspeți, pentru a vă oferi o ședere cât mai plăcută în apartamentele noastre vă prezentăm termenii și condițiile generale privind prelucrarea datelor, rezervare/anulare și propriu-zisa ședere a dumneavoastră.

Prin navigarea pe site, efectuarea unei rezervări, clientul își dă acceptul, fără obiecții, asupra acestor termeni și condiții. Termenii și condițiile pot fi modificate fără notificări prealabile.

Definiții și termeni

Site  – domeniul visit-busteni.ro, Castle Residence.

Client – persoană fizică sau juridică, beneficiar al serviciilor de cazare în apartamentele Castle Residence.

Prestator – persoană fizică – Rusnac Ștefan, care oferă servicii de cazare în apartamentele Castle Residence.

Ora de sosire(check-in) – reprezintă ora începând de la care se pot intra clienții în apartamentele Castle Residence – 15:00.

Ora de plecare(check-out) – reprezintă ora până la care se realizează eliberarea apartamentului – până la ora 12:00. Alte intervale de check-in și check-out pot fi oferite în funcție de disponibilitate și vor fi comunicate către clienți, la cerere.

Oaspete –  persoană care vizitează clientul în apartamentul închiriat.

Obiectul contractului

Cazare în unul din următoarele apartamente:

  1. Castle Residence apt. Eminescu – situat în România, Bușteni, str. Mihai Eminescu 8B
  2. Castle Residence apt. Zamorei – situat în România, Bușteni, str. Zamorei 9A

Condiții rezervare

Rezervarea unui apartament Castle Residence se face urmând un set de pași și anume:

  1. Selectați data de check-in/check-out, numărul de oaspeți;
  2. Faceți click pe „Rezervă acum”;
  3. Indicați numărul de telefon, Numele și Prenumele dvs;
  4. În „Note comandă” indicați datele de facturare – adresa;
  5. Indicați datele cardului dvs și acceptați termenii și condițiile, plasați comanda;
  6. Trimiteți o copie a cărții de identitate prin Whatsapp la nr. de telefon 0749520251 sau email [email protected] și după aceasta veți primi o factură și rezarea va fi finalizată.

Neprezentarea cărții de identitate va atrage după sine anularea rezervării.

Modificarea rezervării

Dacă doriți să efectuați modificări la rezervarea dumneavoastră, o puteți face cu cel puțin 7 zile înainte de check-in, contactandu-ne prin email [email protected] sau telefon 0749520251. Modificările solicitate vor fi efectuate în funcție de disponibilități, cu acceptarea eventualelor modificări tarifare și achitarea facturii emise.

Anulare/neprezentare/penalități

În cazul în care doriţi să anulaţi o rezervare, va trebui să ne contactaţi prin email [email protected] sau telefon 0749520251. Anularea rezervării este gratuită dacă este făcută cu cel puțin 7 zile înaintea primei nopți de cazare. Anularea după această dată/neprezentarea va atrage o penalizare în mărime de 100% din contravaloarea rezervării.

Tarife și modalități de plată

Tarifele diferă în funcţie de apartamentul pentru care optaţi, disponibilitate, ziua săptămânii, sezon și sunt exprimate în RON. Toate informațiile le găsiţi pe pagina fiecărui apartament Castle Residence. Momentan, acceptăm ca modalitate de plată doar transferul bancar.

Procedura de check-in

Cu 2-3 ore înainte de check-in veți primi un mesaj cu instrucțiunile de acces în bloc, apartament și informații privind locul de parcare.

Oaspeți suplimentari

Puteţi primi oaspeţi în apartament între orele 8:00 – 21:00, fără costuri suplimentare. În cazul în care primiţi oaspeţi în intervalul orar 21:00 – 8:00, aceştia vor trebui să achite taxă suplimentară pentru ședere reprezentând tariful pe noapte / 4, iar numărul acestora nu poate fi mai mare de 50% din capacitatea de cazare.

Animalele de companie

Nu este permis accesul cu animale de companie.

Fumatul

Fumatul nu este permis în apartamentele de la Castle Residence. Pentru oaspeţii noştri fumători a fost amenajată o zonă specială, pe balcon/terasă. Prin fumat se înțelege folosirea/aprinderea oricărui tip de țigări: tradiționale, iqos, glo, tigara electronica, vapo, țigări de foi, narghilea samd.

Pentru nerespectarea situațiilor descrise mai sus, prestatorul are dreptul și obligația sa anunțe poliția și să anuleze imediat cazarea fără a returna nicio valoare oaspetelui.

O taxa de curatare speciala va fi aplicată în situația fumatului sau folosirii de orice fel de droguri. În cazul în care se va încalcă interdicția de fumat cât și cea de folosire de substanțe narcotice si/sau psihotrope oriunde în interiorul apartamentului, prestatorul va percepe o taxa de curățare de 200 euro la care se va adaugă numărul de nopți în care apartamentul nu a putut fi folosit datorită acestor încălcări.

Aprinderea oricărei surse de foc, inclusiv de lumanari, artificii și / sau betisoare aromatice este strict interzisă în interiorul apartamentului și va atrage după sine penalizari în valoare de 200 euro.

Obligațiile prestatorului

În cazul în care, după începerea sejurului, parte importantă din serviciile de cazare comandate nu corespund, prestatorul are următoarele obligații:

  1. Să ofere clientului alternative corespunzătoare în vederea continuarii sejurului, fără majorarea prețului.
  2. În cazul în care nu pot fi oferite clientului alternative corespunzătoare sau acesta nu le acceptă din motive întemeiate, să asigure returnarea contravalorii serviciilor ne prestate.

Prestatorul este răspunzător pentru buna executare a obligațiilor față de clienți, cu excepția situației, când neîndeplinirea sau îndeplinirea defectuoasă a obligațiilor asumate se datoreaza clientului.

Obligațiile clientului

  1. Să folosească cu grijă obiectele din apartament puse la dispoziție.
  2. Dacă există vreo defecțiune în apartament, să o semnaleze în cel mai scurt timp.
  3. Clientul are obligația de a anunța defecțiunile cauzate de acesta și de a despăgubi prestatorul. Mărimea despăgubirii se stabilește în funcție de prețul de achiziție a bunului deteriorat, minus amortizarea anuală de 20% din valoarea bunului respectiv, iar dacă este posibilă repararea acestuia atunci se achită doar reparația propriu-zisă. Termenii de plată vor fi stabiliți de comun acord, iar plata despăgubirilor se face în maxim 30 zile de la producerea acestora.
  4. Este interzisă perturbarea liniștii între orele 22:00 și 8:00.
  5. Să arunce în coșul de gunoi șervețelele folosite/gunoiul menajer, la fel și mucurile de țigară.
  6. Să nu depășească limita anunțată de oaspeți.
  7. Să supravegheze copiii din apartament, pentru a evita accidente.

Dispute și reclamații

Vom încerca să rezolvăm pe cale amiabilă orice controversă, dispută sau reclamaţie care ar putea să apară în urma aplicării politicilor noastre. În cazul în care acest lucru nu este posibil, disputa va intra sub jurisdicţia instanțelor competente.

 

Open chat
Buna ziua. Cu ce va putem ajuta?